پرش به محتوا

جهت مشاوره و یا استعلام قیمت کلیک کنید

هميار بار تهران با سابقه طولانی در امر خدمات حمل و نقل در سطح شهر تهران تضمین کننده بالاترین کیفیت کاری و کمترین قیمت برای شما همشهریان عزیز می باشد.
هميار بار تهران ارایه دهنده کلیه خدمات اسباب کشی ، اثاث کشی ، حمل اثاثیه منزل و شرکت ها در مناطق تهران با نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

بسته بندی تخصصی اثاث با سلفون و کارتن و پلاستیک حبابدار

کارگران ماهر و قوی و با ادب

کمترین نرخ در میان شرکت های باربری

شرکت هميار بار تهران با توجه به داشتن ناوگان بزرگ از کامیون ها و خاور اسباب کشی مسقف و پرسنل حرفه ای می تواند کمترین نرخ جهت اسباب کشی در مناطق تهران را ارایه دهد.

هميار بار در اختیار داشتن تیمی با تجربه و ماهر و همچنین کارگران ورزیده و خوش اخلاق اثاث کشی را که کاری سخت و طاقت فرسا و پردردسر می باشد را برای شما به بهترین شکل ممکن و به درو از هرگونه ترس و استرس انجام می نمایند.

هميار بار تهران دارای ماشین هایی (مخصوص حمل اثاثیه) همچون وانت.نیسان.کامیونت.کامیون های بزرگ ۶ متری که همه ی این ماشین ها مجهز به ۳۰الی۴۰ پتو و طناب می باشند  دیگر شما میتوانید با خیال اسوده جابجایی خود را به شرکتی مطمئن همچون شرکت هميار بار تهران بسپارید
ما بهترین نیستیم اما تلاشمان برای بهترین شدن است

بسته بندی اثاث تخصصی

هميار بار با استفاده از کارتن و پلاستیک های حباب دار مخصوص تمامی وسایل و مبلمان شما را با کمترین هزینه بسته بندی می کند و خیال شمال را از شکستگی و خراشیدگی و رنگ رفتگی اسباب منزلتان راحت می کند.

مناطق تحت پوشش

هميار بار با داشتن پرسنل کارآزموده و حرفه ای و ناوگان و تجهیزات به روز توانایی پوشش دهی تقریبا تمامی مناطق تهران را دارد. اما باتوجه به سابقه و تجربه بالا در مناطق غرب تهران و شمال تهران و مرکز تهران بصورت تخصصی در این مناطق فعالیت دارد.

با تماس با همکاران ما در قسمت سرویس دهی می توانید اطلاعات کامل را در این مورد دریافت کنید.

باربری و اتوبار حمل اثاثیه منزل

هميار بار با همراه داشتن ناوگان از کامیون های مدرن باربری آمادگی حمل و جابجایی انواع بار و وسایل در ابعاد زیاد را دارا می باشد و آماده سرویس دهی به تمامی نقاط شهر تهران را دارد.

بسته بندی وسایل و اثاث

جهت حفاظت از وسایل و مبلمان شما حین جابجایی، نیروهای زبده ما تمامی وسایل شما را با سلفن و پلاستیک حباب دار داخال کارتن های محکم و خصوص می چینند تا خیالتان از شکستگی و خط خوردگی اثاثیه منزل راحت باشد.

کارگران ماهر

کارگران حمل بار و اسباب کشی ماهر و قوی هميار بار توانایی حمل انواع وسایل و مبلمان منزل و شرکتها را در کمترن زمان با دقت بالا را دارند

جهت راهنمایی در مورد اسباب کشی در تهران با همکاران ما  تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی به شما و ارائه بهترین خدمات اسباب کشی، اثاثا کشی و حمل اثاثیه منزل در مناطق تهران می باشیم.